Nytt påmeldingssystem

Avfall Norge har endret påmeldingssystem. Det innebærer at betaling for arrangementer går via Checkin.

Av: Avfall Norge | Publisert: 30. oktober 2020

Avfall Norge har tatt i bruk et nytt påmeldingssystem levert av Checkin.

Systemet er tatt i bruk på de fleste av våre arrangementer (kurs, webinarer mv). Løsningen forenkler administrasjon knyttet til arrangementer og har funksjonalitet for gruppepåmelding og rabatter som mange har fått testet ut allerede.

Betaling

Checkin håndterer automatisk all betalingsflyt med faktura, kort og Vipps. De som mottar faktura vil derfor se at det er Avfall Norge co /Checkin som står som avsender av fakturaer knyttet til arrangementer.

Kontonummer på disse fakturaene er ikke det samme som øvrige fakturaer fra Avfall Norge. Dersom økonomisystemet deres ikke håndterer flere kontonummer per leverandør, så anbefales det å opprette en egen reskontro.


Vi håper at dere opplever påmelding enklere enn før og ser fram til å møte dere på våre kommende arrangementer!