Lukk søk

Driftsplanlegger ved Virksomhet renovasjon

Fredrikstad kommune ønsker å være en arbeidsgiver hvor ulikheter og mangfold er en styrke. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn og/eller redusert funksjonsevne oppfordres til å søke. Kommunens verdier er Modig, Engasjert, Romslig og Kompetent. MERK Fredrikstad - så andre MERKer det!

Stillingstittel: Konsulent
Arbeidsgiver: Fredrikstad kommune
Arbeidssted: Fredrikstad
Søknadsfrist: 2. mars
Varighet: Fast
Stillingsbrøk: 100
Kontaktinfo
Andrè Svendsen
Telefon: 93007660

Arbeidssted

Virksomhet renovasjon er en virksomhet med 46 ansatte som er en del av Seksjon for teknisk drift og er lokalisert i Tomteveien 30. Virksomheten har et positivt omdømme både blant publikum og andre kollegaer.

Vi søker nå en ny kollega som vil ta del i den spennende utviklingen vi er en del av.

Hovedoppgaver

Driftsplanlegging, gjennomføring og rapportering av virksomhetens operative aktiviteter i samarbeid med avdelingsleder og andre medarbeidere. Du vil bistå i videreutviklingen av et godt tjenestetilbud til innbyggerne i Fredrikstad kommune.

Kvalifikasjonskrav

- Relevant utdanning, fortrinnsvis på høyskolenivå, hvor utdanning innen gjenvinningsfaget og innen kundebehandling/saksbehandling anses for å være relevant,
eller relevant og lang erfaring i kombinasjon med relevant fagbrev.
- Erfaring med kundebehandling og/eller erfaring med avfall og gjenvinning
- Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig

Ønskede kvalifikasjoner

Det er en fordel om du har
- erfaring fra offentlig virksomhet og/eller erfaring fra avfall og gjenvinning.
- gode allmennkunnskaper.
- interesse for å arbeide med kontoradministrative systemer.
- kjennskap til kommunens administrative systemer som f.eks. Elements, Komtek og kommunens CRM system, Windows Excel.
- god geografisk kjennskap i Fredrikstad-distriktet.

Personlige egenskaper

Vi ønsker deg som
- har gode samarbeidsevner. Det er nødvendig å kunne arbeide systematisk, strukturert og nøyaktig.
- er serviceinnstilt.
- er engasjert og har interesse for å utvikle egen arbeidsplass.
- er pålitelig.
- er opptatt av miljø.

Personlig egnethet for stillingen vektlegges.

Vi kan tilby

Fredrikstad kommune har gode pensjonsordninger gjennom KLP.
Vi har et godt faglig fellesskap med muligheter for utvikling, et godt arbeidsmiljø samt et fagfelt som er i stadig utvikling.

Lønnsopplysninger

Stillingen lønnes som 6559/2250 konsulent etter Fredrikstad kommunes lønns- og stillingsregulativ.

Søknad sendes

Fredrikstad kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Gå inn på https://www.fredrikstad.kommune.no/stillinger

Dersom du er intern søker kan du gå inn på FREKIT, Enterprise personalia, velg fanen Hjem og trykk på ledige stillinger.

Spørsmål vedrørende innlogging/søknadsprosess rettes til Liv E. Simensen, tlf. 69361407, e-post: livsim@fredrikstad.kommune.no

Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Offentlighet

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentligheten. Søkere som har bedt om unntak fra offentligheten vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes (offentlighetsloven § 25). Det vil gå frem av den offentlige søkerlisten hvor mange søkere det har vært, søkernes navn, alder, kjønn, poststed og nåværende stillingstittel.